Atlas Ćwiczeń

Ocena: 4,8/5
4.8/5

299,00 

Przygotowany przez Michała Tkacza – eksperta i trenera przygotowania motorycznego Atlas Ćwiczeń to wspaniałe kompendium wiedzy oraz przydatne narzędzie przy programowaniu treningów zarówno własnych jak i z podopiecznymi.

Buduj plany treningowe oraz poznawaj technikę ćwiczeń w wygodnej formie wideo.

Atlas przeznaczony jest dla trenerów personalnych, ich podopiecznych oraz dla trenujących amatorów.

Atlas Ćwiczeń przeznaczony jest dla trenerów, którzy chcą układać jeszcze lepsze plany treningowe. Skorzystają na nim sportowcy i amatorzy, którzy szukają odpowiednich ćwiczeń do swojego planu treningowego oraz chcą doskonalić swoją technikę ćwiczeń.

Dla trenerów personalnych, główną wartością będzie możliwość przesyłania planów treningowych w formie wideo dla swoich podopiecznych.

Atlas Ćwiczeń to 750 ćwiczeń w formie wideo, posegregowanych w logiczną całość.

Pobierając Atlas Ćwiczeń:

  • znajdziesz ćwiczenia związane z: treningiem siłowym, plyometrią, poruszaniem liniowym i wielokierunkowym, użycia piłek lekarskich, planowania rozgrzewki czy treningu core
  • masz możliwość wysyłania planów treningowych dla podopiecznych wraz z odnośnikiem w formie wideo
  • dobierzesz odpowiednie ćwiczenia w zależności od możliwości ruchowych i stopnia zaawansowania
  • poszerzysz zasób i usystematyzujesz klasyfikacje ćwiczeń
  1. TRENING SIŁOWY
    1. Kończyna dolna – ciągnięcie
      1. dominacja biodra – obustronne i jednostronne
      2. dominacja kolana – obustronne i jednostronne
    2. Kończyna dolna – pchanie
      1. obustronne
      2. jednostronne
    3. Kończyna górna
      1. pchanie horyzontalne – obustronne i jednostronne
      2. pchanie wertykalne – obustronne i jednostronne
      3. ciągnięcie horyzontalne – obustronne i jednostronne
      4. ciągnięcie wertykalne – obustronne i jednostronne
    4. Ćwiczenia izolowane
      1. przywodziciele
      2. VMO
      3. biceps
      4. triceps
      5. łydki
      6. stożki rotatorów
  2. PLYOMETRIA I PIŁKA LEKARSKA
    1. plyometria (wertykalnie, horyzontalnie, rotacyjnie)
    2. piłka lekarska (liniowo, rotacyjnie)
  3. PORUSZANIE
    1. liniowe (przyspieszenie i prędkość maksymalna)
    2. wielokierunkowe (ścięcie, krok skrzyżny)
    3. hamowanie
  4. ROZGRZEWKA
    1. mobilność (stretching, stretching dynamiczny)
    2. stabilność
  5. CORE
    1. antyzgięcie
    2. antywyprost
    3. antyrotacja
    4. lokomocja

Michał Tkacz

  • Trener przygotowania motorycznego w pierwszoligowym zespole koszykówki kobiet – Good Lood AZS Politechnika Kraków.
  • Trener personalny oraz szkoleniowiec na kursach dla trenerów.
  • Współpracował z Kadrą Małopolski w koszykówce chłopców U14 oraz Wisłą CanPack Kraków U16.
  • Wykładowca na konferencji licencyjnej dla trenerów koszykówki w Brennej.
  • Uczestnik elitarnych szkoleń w zakresie treningu motorycznego, m. in. EXOS, Elite Performance Institute, Certified Functional Strength Coach, Australian Strength and Conditioning Association czy Functional Movement Screen, gdzie zdobywał wiedzę u specjalistów współpracujących z najlepszymi zawodnikami na świecie.
  • Współpracuje z zawodowymi sportowcami (m. in. lekkoatleci, koszykarze, piłkarze, bokserzy), amatorami sportu, jak i osobami, które chcą poprawić swoje parametry.
  • Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu pomaga wracać do aktywności po przebytych urazach oraz kontuzjach.
  • W swojej pracy specjalizuje się w kształtowaniu cech motorycznych oraz w treningu funkcjonalnym.
  • Jest doradcą żywieniowym, który sam zredukował 50kg.

Przygotowując plany treningowe często miałem problem, żeby znaleźć odpowiedni film w Internecie, a przy okazji żeby pamiętać o wszystkich ćwiczeniach w jednym momencie – trochę jednak tego jest. Dlatego też przygotowałem Atlas Ćwiczeń, gdzie nazwy ćwiczeń uzupełniam filmami instruktażowymi.

Możecie znaleźć w nim ćwiczenia z zakresu: treningu siłowego, plyometrii, poruszania liniowego i wielokierunkowego, treningu z piłką lekarską, rozgrzewki i wiele innych.

Oferujemy zwrot 100% pieniędzy, jeśli Atlas nie spełni Twoich oczekiwań i dasz nam znać do 14 dni po zakupie.

NCM – LATERAL HURDLES JUMP

BB – DEADLIFT (SNATCH GRIP)

Opinie

Zapisz się teraz!

Dołącz do 5000 zadowolonych klientów A4academy®